Kiinteistö Academy kouluttaa brändäämään

Kiinteistöjen brändääminen on noussut Suomessa entistä tärkeämmäksi keinoksi esimerkiksi houkutella vuokralaisia. Kiinteistö-uutisten Academy-palvelu järjestää aiheesta koulutuspäivän 12. lokakuuta ja koulutuksen johtajana toimii Daniel Tuori Trevianin markkinointi- ja viestintäjohtaja.

Tuori kuvaa markkinointiviestintää myynnin alkuvaiheen tueksi, joka pehmittää kohdetta niin, että myynnin toimenpiteet ovat tehokkaampia.

Brändäämisen vaikutus kiinteistön arvoon on kiinnostava kysymys. Saadaanko brändäämisellä nopeammin vuokralaisia? Ovatko vuokralaiset valmiita maksamaan korkeampaa hintaa?

– Hyvä esimerkki on Duetto Park Käpylässä. Kohteen arvo kasvoi kahdessa vuodessa yli 50 prosenttia brändäys- ja markkinointiviestintä toimenpiteiden jälkeen, mutta yksin se ei riitä. Samalla tehtiin myös kehitystyötä ja oltiin aktiivisia vuokrausmyynnissä, Tuori kuvaa.

Tuori muistuttaa, että brändääminen on loppujen lopuksi psykologiaa, tavoitteena synnyttää mielikuvia.

– Brandaaminen auttaa erottumaan harmaasta massasta, rakentaa kiinteistölle tarinan, tekee sen mielenkiintoiseksi, kertoo kiinteistön palveluista ja lisää siten sen haluttavuutta sekä hinnoitteluvapautta, hän tiivistää.

Kiinteistö-uutiset järjestää 12. lokakuuta koulutuksen kiinteistöjen brändäämisestä. Lisää tietoa löydät täältä.

 

 

 

Kuvan lähde: Shutterstock.

Edellinen artikkeliSenaatti käynnistää tarjouskilpailun Tampereen Hervannassa sijaitsevasta toimistokiinteistöstä
Seuraava artikkeliKeskuskauppakamari Union Investmentin vuokralaiseksi Töölönlahdelle