Parempaa kiinteistösalkun hallintaa nyt ja tulevaisuudessa

Kiinteistösalkun hallinta on muuttunut valtavasti viime vuosina, kun datan hyödyntäminen, raportoinnin nopeus ja tiedon luotettavuus ovat nousseet keskiöön. Newsecin vastaus näihin haasteisiin on digitaalinen yhteistyöalusta Newsec Online, joka yhdistää kiinteistöjohtamisen tärkeimmät tiedot ja työkalut yhdeksi helposti saavutettavaksi palveluksi.

Newsec Online ja siihen liittyvät datapalvelut tarjoavat asiakkaiden ja asiantuntijoidemme käyttöön ajantasaista ja yhdenmukaista dataa riippumatta siitä, missä muodossa ja kuinka hajallaan tieto alun perin olisi. Asiakas saa tiedon nyt yhdestä paikasta, jossa kaikki kiinteistösalkkujen johtamiseen liittyvä tieto on käsillä ajasta ja paikasta riippumatta.

Laaja valikoima raportteja ja räätälöityjä palveluita

Palveluumme sisältyy monipuoliset ja laajat raporttipaketit, joiden avulla asiakkaamme voivat seurata salkkunsa kehitystä useasta eri näkökulmasta. Olit sitten kiinnostunut koko portfoliosi kehityksestä tai yksittäisen kohteen suoriutumisesta, raporteiltamme löydät tarvittavan tiedon helposti ymmärrettävässä muodossa.

Raporttipaketit on kehitetty yhdessä asiakkaidemme kanssa dynaamisuus ja helppokäyttöisyys edellä. Tarve räätälöityihin raportteihin vähenee huomattavasti, kun käytössä on hyvin suunnitellut valmiit paketit. Raporttipaketit säästävät aikaa ja pääsy niille saadaan avattua nopeasti, ja jos tarvitaan yksilöllisempää tietoa, meillä on valmiudet tarjota myös täysin asiakaskohtaisia ratkaisuja.

Raporteistamme löytyvät kaikki perinteiset taloushallinnon raportit, NOI-laskelmat, rent rollit, projekti-, kassanhallinta-, budjetti-, vuokrasaatava-, ja vuokralaistyytyväisyysraportit, erilaisia analyysiraportteja, muun muassa tyhjistä tiloista ja vuokratasosta, ja paljon muuta. Vaikka Newsec Onlinen raporttitarjonnan laajuus on jo nyt huomattavan suuri, varmistamme kärkipaikan digitaalisessa kehityksessä ja tuomme jatkuvasti uusia raportteja ja työkaluja käyttöön asiakkaillemme.

Näiden ja muiden analyysityökalujen avulla on mahdollista löytää trendejä ja poikkeamia, jotka eivät välttämättä muuten olisi helposti havaittavissa. Newsec Online tuo mukanaan strategista hyötyä, sillä se tukee asiakkaita tekemään parempia, tietoon perustuvia päätöksiä ja ennakoimaan muutoksia.

Tiedon turvallinen käsittely on ensisijaisen tärkeää

Olemme panostaneet erityisesti siihen, että asiakkaidemme tiedot pysyvät turvassa. Kiinteistöliiketoiminnassa liikkuu paljon arkaluontoista tietoa, joten varmistamme, että asiakkaidemme ei tarvitse olla huolissaan siitä, että heidän tietojaan käytettäisiin väärin tai väärillä henkilöillä olisi näkyvyys tietoihin. Koska raportointi- ja dataratkaisumme perustuvat modernin tietohallintajärjestelmän ympärille, pystymme jatkuvasti seuraamaan, miten tietoja käytetään.

Työkalut jatkuvaan yhteistyöhön

Raportointipalvelujen lisäksi alusta tarjoaa yhteistyökaluja, jotka on kehitetty helpottamaan Newsecin ja asiakkaan välistä työskentelyä. Haltuunottotyökalulla asiakas voi seurata haltuunottoprosessien etenemistä ja dokumenttialueen välityksellä voidaan jakaa tiedostoja helposti ja tietoturvallisesti puolin ja toisin.

Jatkuvaa kehitystä asiakkaiden kanssa

Newsecin digitaalista yhteistyöalustaa kehitetään jatkuvasti asiakkailtamme saadun palautteen ja tarpeiden pohjalta. Newsec Online on alusta, joka vastaa juuri niihin haasteisiin ja mahdollisuuksiin, joita kiinteistösalkun hallinta vaatii nyt ja tulevaisuudessa. Uusi Envero-palvelumme auttaa kiinteistönomistajia saavuttamaan vastuullisuustavoitteet tehokkaasti. Palvelu tarjoaa valmiit, selkeät raporttipaketit, joiden avulla voidaan tunnistaa konkreettisia kehitystoimia. Näiden toimenpiteiden avulla on mahdollista parantaa sekä kohteiden vastuullisuutta että niiden euromääräistä arvoa. Enveron ohella Newsec Onlinen uutuuksiin kuuluu asuntomarkkinan analysointiraportti, jonka avulla voidaan verrata portfolion KPI-suoriutumista alan benchmark-lukuihin. Pysy kuulolla, kerromme pian lisää!

Vaikka Newsec Online on täynnä dynaamisia ja optimoituja raportteja, joskus asiakkaillamme on tarve saada pääsy heidän raakadataansa. Tämän vuoksi tarjoamme myös API-palvelun, jotta asiakkaat voivat integroida tietonsa saumattomasti omiin järjestelmiinsä, mikä parantaa tiedonkulkua ja helpottaa yhteisten prosessien läpivientiä. Oli sinulla minkälaisia datahaasteita tai -tarpeita tahansa, me olemme täällä sinua varten.

Kun kaikki tieto on saatavilla yhdessä paikassa, ei tarvitse arvuutella, mikä kiinteistösalkun kokonaistilanne on – kaikki on nähtävissä helposti ja ajantasaisesti.

Kirjoittaja Juuso Pelkonen työskentelee Newsecin digitiimin johtajana.

Kiinnostuitko? Pyydä demo ja näe, kuinka Newsec Online voi tuoda uudenlaista tehokkuutta ja oivalluksia kiinteistösalkun johtamiseen.

Ota yhteyttä: Juuso Pelkonen +358 400 446 193

 

Edellinen artikkeliUudet kansainväliset kiinteistöjen arviointistandardit astuvat voimaan 31.1.2025
Seuraava artikkeliWSP Finlandille uusi kestävyys- ja vastuullisuusjohtaja